Saturday 21 September 2024



안녕하세요, 저는 소니아 치아입니다. 저는 매우 아프고 암 환자입니다. 제 의사는 제가 3개월 안에 죽을 것이라고 말했습니다. 저는 귀하에게 상속 재산 17,850,000달러를 주고 귀하의 나라에서 제 이름으로 자선 사업을 시작하고 싶습니다. 긴급히 답장을 보내주세요. 저는 제 이야기와 제가 왜 이런 결정을 내렸는지에 대해 더 자세히 말씀드리겠습니다. 제가 죽기 전에 긴급히 해야 할 일입니다.SONIA CHIA

Hello,I am Sonia Chia. I am very sick and have cancer. My doctor said I will die in 3 months. I want to give you my inheritance of $17,850,000 to start a charity project in your country under my name. Please reply urgently. I will tell you more about my story and why I made this decision. This is something I need to do urgently before I die.

Sonia Chia

No comments:

Post a Comment