Sunday 26 September 2021

Dobrý deň moja drahá

--
Dobrý deň moja drahá
Ako sa máš a tvoja rodina?
Som pani Martina Francis, chorá vdova píšúca z nemocničného lôžka bez
dieťaťa. Kontaktujem vás, aby ste poznali moju túžbu darovať sumu (2
700 000,00 MILIÓN USD), ktorú som zdedil po svojom zosnulom manželovi
na charitu, v súčasnosti je fond stále v banke. Nedávno mi môj lekár
povedal, že mám vážne rakovinové ochorenie a môj život už nie je
zaručený, a preto som sa rozhodol.

Chcem, aby ste tento fond využili na chudobných ľudí, týrané deti,
menej privilegovaných, cirkvi, sirotince a trpiace vdovy v
spoločnosti.

Kontaktujte ma ihneď po prečítaní tejto správy a získajte ďalšie
podrobnosti o tejto humanitárnej agende.

Boh vám žehnaj, kým čakám na vašu odpoveď.

Vaša sestra.
Pani Martina Francis.

No comments:

Post a Comment